Gratis verzending v.a. 75 euro
Artikel op voorraad? Binnen 1-2 werkdagen verzonden!

Veelgestelde vragen

Waar komen jullie artikelen vandaan?
Wij kopen in bij verschillende leveranciers over de hele wereld.

Hoe vaak krijgen jullie nieuwe producten binnen?
Dat ligt een beetje aan het seizoen, maar normaal gesproken komen er iedere week wel nieuwe artikelen op de webshop te staan. Kijk hiervoor bij de pagina: Nieuwe Items.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij interieurathome.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, overschrijving of contant bij het zelf afhalen van de producten. iDeal is het eenvoudige betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie met Ideal.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van interieurathome.nl. Hierdoor worden de artikelen (mits op voorraad) binnen 1 a 2 werkdagen verzonden.

Kan ik met Paypal of Creditcard betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Paypal en Creditcard betalingen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Wat kost de verzending?
Verzendkosten bedragen voor brievenbuspakketten 2.95 en voor standaard pakketten 6.95. Behalve voor landen buiten Nederland. Lees hier meer over bij ‘verzending en levertijd’.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt binnen 1 a 2 dagen verzonden als we het artikel op voorraad hebben. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Hierin zijn we wel afhankelijk van PostNL.

Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met onze klantenservice.

Waarmee word mijn bestelling verzonden?
Bijna altijd via PostNL. Wij werken af en toe ook met externe partijen, en hierdoor kan er ook verzonden worden via GLS, DPD of DHL. Je ontvangt de bijbehorende track en trace code in je mail. Hier kun je altijd zien welke partij bij jou levert.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is nemen we altijd contact met je op om je te informeren over de levertijd.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Lees hier meer over bij het kopje ‘retourneren’.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 7 dagen na ontvangst van je retourzending.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Je kunt ons altijd e-mailen op info@interieurathome.nl.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@interieurathome.nl.

landelijk – stoer – sober – strak